pondelok 6. augusta 2012

Predstavenie mňa a blogu

Po skoro troch rokoch s mojím prvým blogom, ktorý bol akoby experimentom, či viem blogovať, či niekoho dokážem  zaujať, či pri blogovaní vydržím, som sa rozhodla založiť si blog nový. A to práve Snežnú Ružu.
Blog.cz mi už nevyhovoval a tak som zakotvila tu. Meno dostal podľa jednej z hrdiniek knihy Tajný vejár, a keďže Snežná Ruža nesmie byť bez svoje laotchung, seba som pomenovala po druhej hrdinke - Ľalii, ktorá mi je blízka.

Predchádzajúci blog mal byť miestom pre moju tvorbu, no posledný rok je skôr vedený denníčkovou formou a tvorba pribúda minimálne alebo vôbec.
Snežnú Ružu chcem viesť kvalitnejším spôsobom a hlavne tu prezentovať svoju tvorbu, aj keď nepatrím medzi pisateľskú, fotiacu či kresliacu špičku. Poprípade budem písať svoje dojmy z filmov, anime, seriálov či kníh. Myslím, že sa nevyhnem ani článkom na spôsob denníka, ale budem sa to snažiť obmedziť (poprípade to napíšem na predchádzajúci blog, ešte neviem).

Aby ste vedeli, čo tu môžete čakať, poviem vám čo-to ešte o sebe.

Mám 23 rokov. Študujem agroekológiu v Brne. Mám blízko k zvieratám a kvetom - celkovo k prírode.
Rada čítam, hoci už pomenej. Medzi moje obľúbené knihy patria- Pán prsteňov, Harry Potter, Dracula, Verneovky, Stratený svet, Tajný vejár, Hladová přání (Tereza Matoušková)... (Tiež ma poteší dobrý slash či femslash.)
K obľúbeným filmom patria Fingersmith, Tipping the velvet, Chinese botanist´s daughters, Johnny English, Múmia, Vrana, Mulan, Doba ľadová, Rango, Rio a mnoho ďalších, na ktoré si v rýchlosti nespomeniem.
Junjou romanticu, Simoun a Death note radím k obľúbeným anime a Girlfriends, Bakuretsu Tenshi zasa k obľúbeným mangám. (Viac o tom, aké anime pozerám, či aké mangy čítam na MyAnimeList )
Určite ste si všimli, že nemám vyhranený žáner a podobne je tomu i pri hudbe. Môjmu srdcu najbližší je metal, ale počúvam kadečo. Bližšiu predstavu si môžete utvoriť na Last.fm.

Ak by ste ma chceli kontaktovať, tak na mail: snezna.ruza(zavináč)gmail.com
Poprípade si ma môžete pridať na Google+ Ľalia Lu sa na vás teší :)

12 komentárov:

  1. Síce som ti to už písala ale ešte raz vitaj medzi nami blogspoťákmi ^_^ Uvidíš ako tu budeš spokojná, zatiaľ tu všetko fungovalo, nie ako na blog.cz :D

    Teším sa na tvoje články ^_^

    Pozerám si ináč akurát tvoj anime list, ak si ešte nevidela Blood +, silne odporúčam! A ako si dokázala dopozerať Loveless? No asi sa do toho pustím keď sa prekúšem všetkými mangami ktoré mám momentálne rozčítané :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ešte raz ďakujem!^^
    Určite. To fungovanie-nefungovanie blog.cz ma dosť vytáčalo :D

    Plánujem si ho pozrieť (ako mnoho mnoho vecí -_- a ešte mám veľa rozpozeraných anime), ale vďaka za odporučenie. Posuniem si to vyššie v plánoch anime, čo sa chystám pozrieť^^
    Loveless patrí medzi prvé anime, čo som videla, takže si to už poriadne nepamätám, zišlo by sa to oprášiť :D Ale páčilo sa mi to a nemala som s tým nejaký problém :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ešte ak si nečítala, odporúčam Pet Shop of Horrors, teraz som dočítala prvé 3 vols, zháňam ďalšie, super to je ^_^

      Odstrániť
    2. To som iba videla a dosť sa mi to páčilo, tak keď vravíš, tak si to aj prečítam^^

      Odstrániť
    3. To je aj anime??? Ooo lalaa, mám čo pozerať!

      Ináč ženo, nechceš prosím odstrániť captchu lebo momentálne keď mám kaput oči sa mi blbo číta a vždy to správne dám až na tretí pokus :D Sľubujem a svätosvete prisahám, že ti žiaden spam chodiť nebude ^^

      Odstrániť
    4. Ja mám zapnutú captchu? Som netušila :D Dám ju preč, ak nájdem kde :D

      Odstrániť
    5. Daj daj, lepšie sa mi píšu komenty, teraz mám také lepšie obdobie, že síce vidím celkom dobre, prechádza mi konjuktivitída ale niekedy trafím tú captchu až na 4tý pokus a to prisahám, že to fakt píšem poriadne...tá captcha nechce zjavne spolupracovať marha...

      Odstrániť
  3. Tak ťa tu vítam a nech tu dlho vydržíš, síce za tvojim starým blogom mi bude smutno. T_T Som sentimentálna.
    Inak tvoj anime list je dosť dobrý, Blood+ ti taktiež odporúčam, trojica Blood+, Hellsing a Noir... ach! *slastne vzdychne* Asi si tiež tam urobím svoj anime list. ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem^^ No, tak trochu aj mne, predsa len som tam bola dlho, ale čo, tu sa zabývam a bude to fajn :D

      A ešte raz vďaka :D Urob, nech sa mám, kde inšpirovať pri ďalšom výbere anime (aj keď ich mám v pláne pozerať už dosť veľa :D nejak mi učarovala Queen Emeraldas a to je súčasť celého takzvaného Leijiverse, takže mám čo robiť :DD)

      Odstrániť
  4. Zdravím ^^

    Rada ťa pridám do skupiny (každý čitateľ je dobrý čitateľ! ^^)
    Prepáč, že to píšem práve sem - hľadala som, či tu náhodou nemáš facebook (nenašla som). Mohla by si si ma prosím pridať? (Nea Lope Amano - prípadne alternatívne meno Nena-Nela Amanovie).

    Veľmi ti ďakujem, že už si čítala Let her go aj pokračovanie... V skutku ma potešilo, že to nečítajú len moji priatelia (nič proti nim, ale priatelia nikdy nie sú úplne objektívny :D :))
    Čakám na request! ^^

    Na tovj blogspot rozhodne ešte zablúdim (zaujal ma... A nielen desingom XD).
    Vďaka, že ti napísala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj.

      Ohľadom facebooku som ti odpísala na blog^^

      A nemáš za čo, bolo to príjemné čítanie, hoci sem tam niečo štylisticky zaškrípalo, ale inak sa mi to veľmi páčilo^^

      Som rada, že sa ti tu páči a budem rada, za každú tvoju návštevu.
      Naozaj nie je za čo :)

      Odstrániť